Wednesday, February 6, 2013

nak share sikit :)

Assalamualaikum ..

malam ni rajin pulak aku nak buat cerita lagi. aku nak share sikit pasal isu yg org perempuan suka sngt2.pasal beauty. atau penjagaan kulit. aku punya kulit ni takdelah lawa sngt. tapi aku nak share perbezaan product yg pernah aku guna.first skali mula2 aku akil baligh,aku guna produk ni...

gambar dr belas ihsan pak google :)


Safi Balqis!yes.safi! tapi aku ak guna semua produk safi ni.aku guna benda asas.pencuci muka and toner.memg wajib la dua benda ni.krim kecantikan safi aku guna kadang2. tak dinafikan,memg produk ni okey dgn aku,sesuai je. ada la dalam beberapa tahun aku setia dgn safi ni. then,tahun 2012,aku try la produk lain.. saja nak buat eksperimen kat badan sendiri.aku try pulak produk ni...

juga dr belas ihsan pak google :)
haa..yes!GARNIER! aku try pencuci muka,losyen and pelembap muka dia. aku rasa produk ni tak sesuai dgn aku.jerawat makin membiak2 ada laa.. menyebabkan parut bertambah. dan eksperimen aku tak berjaya nampaknya.dan..dan..dann..aku cuba lagi satu eksperimen..aku try produk ni...

ihsan google :)

haa..produk dari Himalaya Herbals! beli2 je aku terus guna..aku beli kat watsons dgn harga RM23.90.. quiet ok laa sbb bekas dia gemok dan besar. even pencuci muka aku yg lama tak habis lagi.excited sngt nak buat eksperimen.and..and..and.. serius!aku sngt suka ini produk.kulit muka aku rasa licin and tak rasa kering pon.apatah lagi berminyak..dan memg aku dah falling in love dgn produk ni.aku ada la terbaca satu blog ni baru2 ni,kalau pencuci muka kita tu mengeluarkan sedikit buih,means pencuci muka tu bagus.sejauh mana kebenarannya,aku tak pasti.pencuci muka himalaya ni pon tak keluarkan buih yg bnyk.best gunaa!nnt nak buat eksperimen syampu dia plak. :)


esok 7.30 pagi,ayah ajak pergi servis kereta..-.- till meet again.daa~~



No comments:

Post a Comment