Friday, October 3, 2014

Tak Kelakar tapi ketawa?


Sekarang aku sedang berpraktikal. Ada berbaki 3 bulan lagi nak habiskan praktikal aku ni. Betullah orang kata, bila kau belajar, rasa nak kerja. Dah kerja, kau tak menyabau nak masuk belajar balik. Oh. ini sungguh poyo ye non. kengkonon nak cakap aku tak menyabau nak masuk belajar balik la. Tolonglah setuju dengan aku. hahaha. After 3 months ni, kau dah rasa bosan teramatlah. Sometimes macam kau rasa salah ambil bidang. (lempang diri sendiri). haha. tak tak. memang TERkadang aku ada TERdetik cenggitu, tetapi aku TERcepatkan untuk perbetulkan kembali rasa TERdetik tu. 

Aku cuba husnozun. Kadang-kadang aku tak berapa nak faham kenapa Mr. Bos aku ni ketawa but tak kelakar actually. Aku hanya mampu senyum sumbing utk ambil hati and tak tunjuk muka awkward aku. haha. Kejam plak aku rasa. Tapi tapi apa reaksi yg patut aku bagi? Senyum tu dah kira baik sangatlah kan kan kan? =)

Thanks for reading! =)

No comments:

Post a Comment