Monday, July 4, 2011

family day :)))

Salam..hey!!hey!!hey!!
tiba2 hari ni rajin nak menaipkan..so,ape lg,luangkan masa kat blog yg baru dibuat nih..ngee~~
actually,hari nih satu hari kat umah wan..ada kenduri tahlil..jumpa dgn semua sedara mara..lama dah kami tak kumpul mcm tu..ada pun time raya..
jumpe lah sepupu2 yg gle2 semua td..hee~~
best sngt2..then,ada meeting family utk family day keluarga besar kami bulan 12 nnt..bestt nyerrr..
aku pun nyibuk skali la lam meeting tuh tp just dengar jep..HAHA
tak sabar rasanya nak kumpul time family day tu..
ada yg bg cadangan nak namakan Family Day tu nnt Family Day J-Long..HAHA**style kan??????
**mcm best plak nama tu..gabungan nama wan n arwah atuk aku..(Jaharah Silong):))
tarikh yg dah diputuskan nak buat hari keluarga ni 25 DISEMBER 2011..
**MAAF !!!program saya penuh pd tarikh nih:)
pleaseee U..!!jgn campak aku jauh2 sngt..tak balik aku nnt..:))
whoaaa..hope aku dapat join laa sbb aku tak tahu lg aku bakal dicampakkan ke universiti mana bulan 9 nih..tolong doakan aku dapat yg dekat2 area KL yea:))
syukran!!!:D

No comments:

Post a Comment