Monday, July 4, 2011

♥ohmine♥

Assalamualaikum my mr.teetttt...Assalamualaikum frennn:)))
ehhh...jumpa lg dengan blog gadischerya nih..ngee~~
terimakasih sbb fren sudi *menjulingkan mata* baca tulisan aku yg tah pape nih..HAHA
YEHHH!!!
i'm happy!!
entry nih nak tulis2 ckit pasal mr.teeetttt tu...
nama diberi Muhammad Afiq Bin Roslan:))
namanya secomel tuannya..serius tak tipu..HEHE
now dia berada di Uitm Penang...fuhh..jauhnyerr kamooo!!!
tapi tak pe...jaoh untuk menuntut ilmu:)))
dan sy pun bakal menjadi mahasiswa seperti kamoo...
mcm tak percaya dah nak sambung degree..rase mcm baru semalam dapat coklat dr kamoo kat sekolah..!!HEHE
**pertama kali tuh dia bg coklat kat girl..and i'm his first...
T.O.B.L.E.R.O.N.E
and i call u Mr.Toblerone..hehe..jgn marah ye kamoo:))
face kamoo ganas kan tp sebenarnya sweet sngt and cute...sy sukeee okee !!:))
hari ni boleh kata satu hari tak msg sngt kan..
**kata Afiq,dia tahu aku sibuk kenduri..haha
and kamoo tahu tak,kamoo sngt memahami sy...
sabar,layan je gila2 sy..(sbb kamoo pun gila2 jugak)HAHA
kamoo buat hari2 sy makin ceria..
ptg td sy on9 facebook tengok kamoo ada post kat wall sy..
**ttbe rindu kat Maznie Ab Hamid... weeee :D**
okee !!!:))
serius terharu..hahaha...mesti korg ckp tu pun nak terharu..ahahaha..
tak kesah la..
sbb kami nih bukan antara pasangan yg terlalu show off kat FB tuu...
kami ada keluarga jugak kat FB tu...kami haruslah beringat..hee~~
tp tak tahu napa kan aku terharu ayat dia tu..ramai kawan2 dia komen...hahaha...
kami pun jarang nak keluarkan kata2 yg romantis kat FB tu..HAHA(tak yah nak romantis sngt la kan)hee~~
tak kesah laa apa pun kan..
yg penting i know him..
dia bukan jenis melayan girl..
**sejak sekolah dah aku tahu..
nak cemburu pun memg tak laa..:))
sbb aku percaya dia...
sbb aku tahu dia sayang aku sngt2..
sbb aku 1st love dia...
sbb dia sngt hargai aku..
bnyk sbb nya lg...
dan sbb yg paling penting skali...
aku sayang dia jugak...!!!!
ilysm Afiq!!!:)))

to Mr.Afiq:thanks taw kalau sudi baca nih..sy tahu awk tak suke baca bnda2 yg panjang mcm ni..tp sebab sy awak bc jugak...hehe...thanks sayanggg:)))

ninieluncai:)))

No comments:

Post a Comment